Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Obchod

Prodej hraje důležitou roli v každé společnosti. Vyrobit kvalitní a jedinečné produkty, to zdaleka nestačí. Je třeba umět výrobky prodávat a rozvíjet pozitivní dlouhodobé vztahy se zákazníky.
 
Společně rozšíříme Vaše obchodní možnosti

Zvyšte efektivitu prodejních metod a technik pomocí zefektivnění přístupu k vyjednávání s klienty, naučte se vytvářet správné a účinné prezentace.
Odhalte neprofesionální přístup obchodníků například pomocí metody mystery shopping.
Poznejte své obchodní partnery. Psychologie je pro úspěch v obchodu velmi důležitá. Naučte se rozpoznávat typologii lidí a volte vhodný přístup při obchodním vyjednávání.
Hledáte odbyt v zahraničí? Pomůžeme Vám poznat základní techniky zahraničního obchodu, platební rizika, pochopit logistiku mezinárodního obchodu a principy mezinárodního marketingu.
 


VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY PRO OBCHODNÍKY

Komunikace se zákazníkem
Cílem kurzu je zvýšit profesionalitu zaměstnanců při osobních a telefonických jednáních, zvládnout kritické situace a budovat dobré jméno své firmy. 
 
Prodejní dovednosti pro pracovníky prodejen a kontaktních míst - „pultový prodej“
Naučíte své lidi prodávat, zdokonalíte se v obchodních činnostech, komunikaci s klientem, zjistíte, co klient potřebuje. 
 
Jednání se zákazníkem při reklamaci
Reklamace je věc, se kterou se dá počítat. Právě jednání a chování při jejím řešení může být pro udržení zákazníků stěžejní.
 
Obchodní akademie pro akvizitory
Cílem kurzu je seznámit se s principy profesionálního prodeje a dosahovat co největší efektivity při prodeji.
 
Obchodní dovednosti pro nováčky
Cílem kurzu je zkvalitnit prostřednictvím rozvoje obchodních dovedností znalosti a dovednosti zaměstnanců podílejících se na obchodních aktivitách.
 
Typologie zákazníků a vyjednávání s nimi
Naučte se orientovat v jednotlivých typech zákazníků a pracovat s nimi. Vhodný přístup může výrazně ovlivnit celé obchodní jednání.   
 
Získání nového a udržení stávajícího zákazníka  
Získejte dovednosti, jak zaujmout a získat nového zákazníka, ale také jaké techniky můžete využít k udržení zákazníků stávajících.    
 
Zjišťování potřeb zákazníka, obchodní jednání a přesvědčování 
Naučíte se při obchodním jednání dobře klást otázky a získat co nejvíce informací o představách a možnostech zákazníků.

Metoda SPIN – zjišťování potřeb zákazníků
Cílem kurzu je, aby účastnící po jeho absolvování uměli klást systematicky otevřené otázky pro správnou analýzu potřeb zákazníků.
 
Prezentační dovednosti
Zajistíme diagnostiku Vašeho stylu vystupování, naučíte se různé způsoby neverbálního a verbálního vystupování se zaměřením na Vaši jedinečnost.
 
Profesionální komunikace po telefonu 
Naučíte se v rámci rozhovoru se zákazníky získávat důležité informace, budete umět používat vysoce efektivní techniky, jako je aktivní naslouchání, reflexe, asertivní jednání. 
 
Telefon – služba zákazníkovi
Pracovníci se naučí vcítit do role klienta, lépe porozumět základním komunikačním dovednostem, řešit obtížné i stresové situace. 
 
Komunikace servisního technika se zákazníky
Cílem programu je zvýšení úrovně komunikace servisních techniků se zákazníky a jejich komunikační a obchodní profesionality v problémových situacích.
 
Vyjednávání a obchodní dovednosti v angličtině
Dokážete se komplexně připravit na obchodní jednání a přesvědčivě prezentovat svůj produkt nebo službu v angličtině.
 
Mezinárodní obchod
Chystáte se expandovat na zahraniční trhy? Nezapomeňte se připravit na úskalí, která takový krok může přinést. 
 
Obchodní právo 
Právní aspekty obchodování, uzavírání smluv a práce s nimi, reklamace, prodej zboží a služeb, vymáhání pohledávek. 
 


PORADENSKÉ SLUŽBY V OBLASTI OBCHODU

Mystery shopping
Mystery shopping odhaluje, jaký je přístup a péče prodejního personálu, klientské podpory nebo operátorů call centra k Vašim zákazníkům.
 
Mystery calling / mystery mailing
Obdobou mystery shoppingu jsou metody mystery calling a mystery mailing. Jsou realizovány z hlediska běžného zákazníka a informace o procesu prodeje jsou získávány v reálné situaci. 

Chcete nám napsat? Použijte prosím kontaktní formulář:

Vaše osobní údaje odeslané tímto formulářem budou sloužit pouze k řešení Vašeho požadavku. Zásady se zpracováním osobních údajů zde: Ochrana osobních údajů

Chcete se s námi spojit také jinak?

+420 739 426 617