Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Datum začátku školení
Vrátit zpět na seznam
Datum konání: 1. 10. - 1. 10. 2020
Datum ukončení rezervací: 30. 09. 2020
Délka kurzu v hodinách: 8
Časový harmonogram: 8:00
Místo: Průhonice
Cena: 3490.00

Komunikační typologie aneb jak si lépe porozumět

Hlavní cíl kurzu: Najít společnou řeč a umět efektivně komunikovat s různými typy klientů.

Dílčí cíle kurzu:

1. Úspěšně řešit konflikty a zvládat problémy v komunikaci

2. Zlepšovat osobní i pracovní vztahy

3. Uvědomit si komunikační potřeby jednotlivých členů týmu i zákazníků

Lektor

PhDr. Vladimír Janák, CSc.